mandag 7. mars 2011

Badet mitt:)





















6 kommentarer:

  1. Så fint bad du har:-)
    Ha ein fin dag fra Linda:-)

    SvarSlett
  2. Åh! Nydelig! Skikkelig drømmebad!!
    Sukk, mitt bad er uhelbredelig stygt! hehe.

    SvarSlett
  3. Kjempefint :) Det gjør seg med litt grønne planter :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Ååå,så fint bad:)
    Grønne planter er aldri feil på bad,tror jeg.Og i alle fall ikke her:)
    Og den dorullholderen,er det en dorullholder eller er du bare veldig kreativ? Den var superflott:)

    SvarSlett
  5. Hvor er det bare flot!! :) Bliver helt inspireret til at lave op på mit nu!
    Gid jeg var så kreativ som dig! :)

    Hilsen JM
    Stiletter

    SvarSlett
  6. Heja!
    Kan ikke huske om jeg svarte deg på spørsmål ang sengehimmelen...?!
    Det er ihvertfall en myggnetting kjøpt på ikea som jeg har limt små blomster på (fra nille)
    :)

    klem

    SvarSlett