onsdag 29. juni 2011

My kitchen

I dag har eg tatt bilder av mitt lille kjøkken:)
Her går det i kvitt og grått/sølv, mine favorittfarger:)

Eg drømmer om kjøkkenutsikt der eg ser grønt gress, fine gjerder, trær, dyr og barn som springer i gresset, solskinn osv..... Foreløpig får eg nøye meg med å se på bilen min;)


Eg lika kjøleskapet mitt! Stort og flott!


Eg husker at eg SKULLE ha knotter, er jo berre 8 måneder siden eg flytta inn, men no hadde eg nok heller velgt handtak, og eg veit akkurat hvilke...



Til ære for fotografen (meg) er gardina trekt til sides, men det er ikkje dagligdags. Folk på parkeringsplassen kan sjå rett inn. Og det kan eg ikkje fordra. Så ja, gardinene blir godt brukt.

Benkeplata er eg veldig glad i, liker dei forskjellige nyansane i grå. Og den er veldig lett å vaske, og null fingermerker. Det var eit krav.

Så det var en liten kikk inn på min kjøkken. Ønsker alle en fantastisk dag!

1 kommentar:

  1. Så stilig kjøkken du har:)Med knotter:) Knotter er flott,og det skal jeg fortsatt ha når kjøkkenet mitt blir malt en gang. Men det er jo så mye fint å se rundtomkring at det er ikke rart man skifter meninger;)
    Likte veldig godt den engelen på nederste bildet,også♥
    Håper du får den fine kjøkkenutsikten du ønsker deg en dag,og en riktig god helg:)

    SvarSlett