lørdag 12. september 2009

Fredag

Fri!! Køyrde Angelica i barnehagen, reiste heim og rydda, støvsuga, vaska klede og liknande. Var på politistasjonen for å få nytt pass, men eg trengde visst ikkje det, det var visst maskinlesbart, sjølv om det ikkje er ein slik firkant på framsida. Men sambuaren min fekk seg eit nytt, så vi er snart klare for USA:) Dattera vår har allereie maskinlesbart pass, sidan ho fekk sitt første pass i fjor, då vi var i Roma:)

Handla inn mykje mat til helga, og taco til kvelden, henta Angelica igjen i barnehagen, kosa oss heime før vi fekk besøk av mormora og tanta til Angie. Vi kosa oss med taco og sjokoladekake. Så var det So you think you can dance! Eg kan ikkje gå glipp av det!:)

Men eg blei så slapp og sliten rett etter programmet, så la meg kl.22.. Synest det var litt tidleg på ein fredagskveld, men det får så være... Vondt i halsen... Vil ikkje bli sjuk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar