lørdag 5. februar 2011

Litt fra mi nye stue:)

Tiiiidlig oppe på en lørdag... Har jobbehelg, så må nyte tiden med mitt skjønne gull før eg skal på seinvakt og ho skal til barnevakten. I dag viser eg noen få bilder fra stua mi...:)

Her er Kosekroken! Stige fra Living, blomster, potter og eplekasse på veggen fra Plantasjen, klokke og teppe fra Skeidar, puter fra H&M, lampe fra Ikea, bord fra Fagmiljø, bambuslykt fra Perfect Home, veggord "Kosekroken" fra Lamoni.no, og min gode gamle sofa fra Bohus:)

Synes eplekassene fra Plantasjen er så lekre:)

Peiskos! Gyngestolen min som eg fikk av mormor har eg malt kvit, og den er så nydelig fin:) Skap fra Skeidar.


Av og til imponerer Jysk med noen kule funn. Og denne klokka er en av dem!! Skikkelig tøff, og til 75 kroner!;)


Vitrineskapet mitt fra Ikea, Liatorp-serien, har eg fylt opp med mitt samleservise Silver Gate, muffinsholder fra Kremmerhuset og bestikkboks og klokke fra Perfect Home.
Sååå... det var litt fra mi stue:) Her har eg og jentungen det godt;) Ønsker alle en riktig fin lørdag!

5 kommentarer:

  1. Nei nei nei nei!!!! Iiiiiik!

    Ikke SÅ fort! Først må verden få vite at vi er et par, men pga omstendighetene rundt må det vente litt:)

    Men det var like stas å få ringen;)

    SvarSlett
  2. Heisann, Anita.
    Kikar innom her innimellom. Kjekt å sjå kor fint du har fått det. Håpar eg skal få inspirasjon nok til å gå i gang sjølv med pussing og maling av ein toalettkommode til sommaren.

    SvarSlett
  3. Det var et fint vitrineskap :O)

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig du har fått det!!:)
    Eplekassene var superfine!

    klem June

    SvarSlett