mandag 26. oktober 2009

"Follow me"

Var innom Jysk forrige dagen. Eigentleg er eg ikkje noko fan av den butikken, sidan eg har litt dårleg erfaring med servicen der, men må jo berre innom av og til, sidan det nokre gonger dukker opp fine ting der;) Og så fant eg altså det, ein fin serie som heiter "Follow me".




Kjøpte dette kjempefine smykkeskrinet med skrift, blonder og søte rom til dillet mitt:)





Søtt:)



Og denne klokka var jo ikkje så aller verst heller?! Same serie, og billig!
Ganske nøgd med kjøpet eg;)

6 kommentarer:

  1. Flotte ting, kejmpefin den klokka, kanskje jeg må revurdere min anti Jysk nå da.....

    SvarSlett
  2. wow, var kjempefine saker, er nok lenge siden jeg var innom der, men må nok det nå tror jeg...

    SvarSlett
  3. hei. så fin den boksen var.klokka har jeg også. fine ting til å være jysk.
    koselig at du har lagt deg til min blogg.klem fra hege.

    SvarSlett
  4. Eg har vore innom Jysk eit par gonger i det siste, og har sett litt ekstra på denne boksen begge gongane. Den va fiiiin :)

    SvarSlett
  5. Superfint smykkeskrin!! :)
    Og så ble det så fint med ny bakgrunn her inne! :)

    Klem June

    SvarSlett
  6. ÅÅÅ,har de den klokka på jysk??!! jeg har en krok og ett nøkkelskrin i den schampagne-serien, og det kjøpte jeg i en dyr interiør-forretning..hmmm ;))
    tror jeg må ta meg en tur på jysk, jeg ;)) gratulere, det var flotte tinger :)

    SvarSlett